Case Studies

Evenementencrew voor StudieKlus

StudieKlus had een sterke social media-strategie nodig om de online werving voor functies bij evenementen en restaurants te stimuleren. We lanceerden gerichte campagnes in Groningen en Zwolle, afgestemd op de lokale studentenpopulatie. Onze aansprekende advertenties benadrukten flexibele werktijden, goed salaris en waardevolle ervaring. Met een dagelijks budget van €8,00 per campagne monitoren en pasten we de strategieën voortdurend aan voor optimale prestaties.

Introductie

StudieKlus had een sterke social media-strategie nodig om de online werving voor functies bij evenementen en restaurants te stimuleren. We lanceerden gerichte campagnes in Groningen en Zwolle, afgestemd op de lokale studentenpopulatie. Onze aansprekende advertenties benadrukten flexibele werktijden, goed salaris en waardevolle ervaring. Met een dagelijks budget van €8,00 per campagne monitoren en pasten we de strategieën voortdurend aan voor optimale prestaties.

Ons Resultaat In Nummers

Van 0 naar Held!

StudieKlus benaderde ons met het doel om hun wervingsinspanningen online op te zetten voor functies bij evenementen en restaurants. Ze hadden een stevige social media marketingstrategie nodig om een groter publiek te bereiken en kwalitatieve leads te genereren. StudieKlus levert hoogwaardig personeel aan exclusieve locaties en restaurants en kon het zich deze zomer niet veroorloven om klanten te verliezen omdat ze niet in staat waren om te leveren.

De Strategie

Gerichte campagnes

We creëerden twee specifieke campagnes gericht op regio’s met een hoge studentenpopulatie – Groningen en Zwolle. Door de inhoud af te stemmen op de lokale doelgroepen, zorgden we voor maximale betrokkenheid en relevantie.

Aansprekende advertenties

Met een mix van boeiende visuals en beknopte teksten ontwierpen we advertenties die de voordelen van werken bij StudieKlus benadrukten. Dit omvatte flexibele werktijden, aantrekkelijk salaris en de kans om waardevolle ervaring op te doen bij high-profile evenementen en restaurants.

Budgetallocatie

Met een dagelijks budget van €8,00 per campagne monitoren en pasten we onze strategieën zorgvuldig aan om optimale prestaties en kosteneffectiviteit te waarborgen.

Continue verbetering

We hanteerden een dynamische aanpak om de prestaties van de advertenties te monitoren en in real-time aanpassingen te doen. Dit omvatte A/B-testen van verschillende advertentiecreaties en het optimaliseren van de targetingparameters op basis van doorlopende resultaten.